Är så stressad över allt. Jag går mycket kurser i fotografi och allt och försöker utvecklas när det gäller tekniken och att hitta min egen still. Jag får en hel del förfrågningar om att fota andras djur osv och jag blir glad men samtidigt så otroligt stressad. Det är ju det här jag vill, jag vill hjälpa folk föreviga deras djur på bild på ett bra sätt, borde bli överlycklig när jag får förfrågningar om sånt här. Är så fruktansvärt trött bara så vill bara sova hela tiden helst, kanske beror på att jag inte äter iofs..
Önskar så jag kunde nå ut med mina foton men det är nog ingen som vill se dom, varför skulle någon vara intresserad av något som jag fotat egentligen, det reflekterar ju bara min syn på tillvaron vilket inte lär intressera någon. Kanske något jag kan lämna efter mig iallafall när jag försvinner sen.
Önskar så jag kunde nå ut med mina foton men det är nog ingen som vill se dom, varför skulle någon vara intresserad av något som jag fotat egentligen, det reflekterar ju bara min syn på tillvaron vilket inte lär intressera någon. Kanske något jag kan lämna efter mig iallafall när jag försvinner sen.