Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som har erfarenhet av biolight??? funderar på att köpa en sån men dom är ganska dyra.
Har haft ut en som gör IR terapi på häst och det funkar fantastiskt bra, har hört att biolight ska vara ungefär samma, eller?????
Jag anser att det fungerar, min häst älskar biolightbehandlingarna och jag har själv testat på mina onda axlar och det gav bra resultat! Jag vet att man ska kunna hyra biolight utrustning, det kanske kan vara något för dej! Så slipper du köpa från början och hinner testa om du gillar det!
Ridsport hade ett tvåsidigt uppslag för några nummer sen ang inga vetenskapliga belägg för att ljus terapi i ngn form har konstaterad effekt på häst .
Vet dock att många tycker det hjälper /har effekt . Huruvida det stämmer etablerat i sig låter jag vara osagt .
Jag använde det på min f.d. ponny en gång när han var svullen i ett ben, körde biolight 3 ggr om dagen och svullnaden gick ner väldigt fort. Jag tyckte det funkade kanon iaf!