Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som har erfarenhet av biolight??? funderar på att köpa en sån men dom är ganska dyra.
Har haft ut en som gör IR terapi på häst och det funkar fantastiskt bra, har hört att biolight ska vara ungefär samma, eller?????
Jag anser att det fungerar, min häst älskar biolightbehandlingarna och jag har själv testat på mina onda axlar och det gav bra resultat! Jag vet att man ska kunna hyra biolight utrustning, det kanske kan vara något för dej! Så slipper du köpa från början och hinner testa om du gillar det!
Ridsport hade ett tvåsidigt uppslag för några nummer sen ang inga vetenskapliga belägg för att ljus terapi i ngn form har konstaterad effekt på häst .
Vet dock att många tycker det hjälper /har effekt . Huruvida det stämmer etablerat i sig låter jag vara osagt .
Jag använde det på min f.d. ponny en gång när han var svullen i ett ben, körde biolight 3 ggr om dagen och svullnaden gick ner väldigt fort. Jag tyckte det funkade kanon iaf!
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Hästmänniskan Ja, nu lät det kanske som att jag förväntar mig en perfekt häst. Så är det verkligen inte. Men den ska inte ha en pågående skada eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.