Polly_Mulle

Trådstartare
på grå lurvboll...

HPIM0160.jpg

HPIM0162.jpg

Som om inte mattan är pälsig nog att dammsuga i vanliga fall...

Senast ändrad:
Sv: Bilder

Åh vilket gostroll! Vill bara köra ner näsan i den där lurviga magen! :love:

Ja, gosetroll är man allt!
Här kommer en bild på henne som bäbis, bara för sakens skull...

2005-11-13011.jpg

blandat005.jpg

blandat001.jpg

2005-11-13014.jpg

Nää, det går inte att lägga in bara en bild :love:

Sitta i väskor tillhör favoriterna, och hon spurtar alltid till dörren när någon kommer hem :D

:eek: :eek: :eek: Så sjukt lik min katt!!! Vad är det för ras? Min är blandras, men ser PRECIS ut sådär. Vad läskigt!! Enda skillnaden är att min har en pytteliten vit fläck på hakan också.
Min älskar också väskor, och är totalt HOPPLÖS så fort man öppnar dörren.

Coolt!! :banana: :banana: :p

// Destiny

Senast ändrad:

Mm, hon bara slocknade. Fullt ös en halvtimme och sedan gick hon i däck och jag var visst mjukast och närmast :D ;)

Hon är blandras. Fick henne av en bonde som inte ville ha kvar katten utan han slängde in henne i bilen och hon gömde sig under sätet... Hon fick följa med hem! :love:

Titta där Polly_mulle!! :eek:

*Stoppar ner katten i en påse och springer i väg*
Oj.. Förlåt det var inget! :D
Fy vilken gullig katt! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
892
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
415
Hemmet Går det få rent en kokosmatta? En sån här närmare bestämt Ena katten hade en olycka på den (💩) och förutom att jag inte vill ha...
Svar
13
· Visningar
473
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka