Betäcka med Clinton/Clinton II

miniola

Trådstartare
Hej! Någon som vet om det är möjligt att betäcka med Clinton eller Clinton II? Hittar inget på det jag googlat men hade blivit glad om det gick :D

Med tanke på att om man tex söker Clinton hingst så kommer Eklundas sida upp typ först (iaf för mig) så kanske du googlat lite dåligt ;-) I vilket fall som helst så står det på deras sida att han finns tillgänglig via FAI så in och läs mer där :)

Med tanke på att om man tex söker Clinton hingst så kommer Eklundas sida upp typ först (iaf för mig) så kanske du googlat lite dåligt ;-) I vilket fall som helst så står det på deras sida att han finns tillgänglig via FAI så in och läs mer där :)
Haha kom inte upp på min telefon men nu på datorn gör det ju! :D Tack! :love:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 547
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
272
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 631
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9