Bajsblöjsätande hund!

Mysaan

Trådstartare
:crazy: Min tik har nu börjat äta bajsblöjor igen. Spelar ingen roll hur väl vi gömmer dem för hon sliter sönder allt för att komma åt dem. Varför gör hon det??? Skitäckligt tycker jga och det händer typ bara 1 gång per år.

Sv: Bajsblöjsätande hund!

Vissa tikar har det nog i sig.. det där med att hålla efter "valp-bajs".

I morse när jag bytte bajsblöja hamnade lite bajs på golvet och vips så var ena labbetiken där och tog det... *urk*

Alla tikarna i den kullen inkl. mamman äter bajs..

Men hon gör det bara i bland. Inte alls ofta utan bara ett par gånger om året men då är hon omöjlig.

Mysaan skrev:
Men hon gör det bara i bland. Inte alls ofta utan bara ett par gånger om året men då är hon omöjlig.

Sammanfaller det med ev. skendräktighet?

heylan skrev:
Sammanfaller det med ev. skendräktighet?
Nä! Hon är skendräktig efter vare löp och så ofta äter hon inte bajsblöjor. Hon ska till att löpa nu men det brukar inte sammanfalla med löp heller.

Ehhh.. det var väl inte så farligt... :rofl:

Jag hade nog tyckt mer synd om dig om hoon plockade upp den i sängen och kalasade där :devil: :D

Hon äter dem gärna i soffan vilket är tillräckligt äckligt enligt mig.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama