Apportträning

Sv: Apportträning

Har testat att få mina katter att apportera men jag har inte lyckats än. Vore kul om det gick:)

Mina apporterar sånna där plastband som sitter runt påsar och annat, med ståltråd i du vet? Dom är kalasroliga!! Det var sånna jag kastade på filmen, men det blev lite tok när Abbie sprang runt ryggen på mig med den sen :D

Min ena kisse älskar att apportera, han kom på det alldeles själv :) Han kan hålla på jättelänge! Och det är kul att se, han ser så stolt ut när han kommer tillbaka med leksaken i munnen:)

Ja, det är roligt. Mina har kommit på det själva. Eller ja, Yoga kom på det själv och Abbie har apat efter sin mamma.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama