Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Kan man slippa sånna här annonser? Jag väljer att inte vilja se dom, men vid nästa uppdatering av sida, är dom där igen
Screenshot_20221005-135205_Samsung Internet.jpg
 
Jag har inte sett den här typen på länge.
Jag vet att det brukar ta lite tid om jag blockar banners, kanske det är på samma sätt när ni "blockar" banners eller så fungerar inte det som det skall.
Det kan även vara så att det finns ett tiotal banners på samma tema och ni får upp de andra.

Tror inte så många är intresserade av dessa, men man vet aldrig. Det känns dock lite svårt om jag skall börja försöka blocka banners som folk ogillar av olika skäl. Om de anser att de fungerar lär de lägga in nya och det skulle bli ett evighetsjobb.

Jag blockar ett antal kategorier med banners som jag inte vill se på sidan och försöker blocka sådant som försöker gå runt dessa och jag tror är bedrägeri-banners om jag får rapporter om det.
 

Liknande trådar

Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
12
· Visningar
909
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
218
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
1 939
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp