Aini har badat lite (ragbilder)

YlvaG

Trådstartare
Japp. Andra gången hon badar. Eller. duschar snarare. Inget schampoo eller så utan bara genomsköljning. Hon verkar tycka om det. Hon klagar inte så mycket utan sitter still och så.

Det var sambon som duschade henne och han glömde handduken under, men det gick ju bra iom att hon stod still. Och bilderna är med mobilen så dom är inte direkt så bra ;)

bad4.jpg

bad3.jpg

bad2.jpg

Vi har ingen hårfön så hon har fått självtorka efter handdukstorkning.
bad.jpg

Bonusbild:
trad.jpg

Sv: Aini har badat lite (ragbilder)

Vilken sötnos! Bra inspiration, har planerat att hugga tag i farbror här hemma flera veckor för ett bad, men det har inte blivit av. Det blir nog idag... :D

Haha, det är pälsen som gör katten :angel: (fast jag är bra sugen på en devon alltså :angel: )

Det ser ju ut att gå galant det där! Med tanke på hur mycket päls hennes syster hade när jag hälsade på henne för någon månad sedan så är det nog en del att bada. :D Nästa gång får ni ta schampo också så vi kan få se vackra nybadad-päls-bilder! :banana:

Pikkuliina var förresten URSÖT :love: så jag tvekar inte på att Aini är minst lika söt i verkligheten!

/Erica

Jo, det är en del päls som sagt :love: Speciellt när jag vaknar och hon ligger på hals oc sover och jag har ett stycke svans i näsan :angel:

Somsagt, det lär ju märkas när jag ska på utställning, massvis av trådar med frågor kommer komma ;)

Liknande trådar

Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 455
Senast: Liten
·
Övr. Djur En berättelse om vår Stäppvaran Tösen. Och en berättelse om hur illa vissa reptiler sköts. Med folk som slutar mata för att den ska...
Svar
11
· Visningar
1 619
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama