- Svar: 5
- Visningar: 1 300
Påskäggen uppätna, påskkakan inmundigad och påskmusten uppdrucken. Därför börjar jag idag min personliga 30 day challenge och ska alltså gå hela trettio dagar utan den minsta lilla chokladbit! HUR SKA DET GÅ?! Jag är ju en stor snaskoman och inte har det blivit bättre de sista veckorna när jag tröstköpt smaskiga grejer att äta såhär i distansieringstider. Dessutom blir jag mycket mer godissugen av att vara hemma hela tiden. Hade jag haft heltäckningsmatta hade det varit en väl upptrampad stig mellan soffan och kylskåpet.
Så från och med idag gäller; inget godis och inga kakor. Ingen läsk och ingen saft.
Dessutom tänkte jag gå 15 000 steg per dag samt träna något pulshöjande (löpning eller cykling, har gått på gympa innan men det är ju inställt) tre gånger i veckan.
Nån som vill vara med? Eller bara följa mitt lidande? Ni kan ju skriva en liten hälsning nedan så jag vet att jag har press på mig
Så från och med idag gäller; inget godis och inga kakor. Ingen läsk och ingen saft.
Dessutom tänkte jag gå 15 000 steg per dag samt träna något pulshöjande (löpning eller cykling, har gått på gympa innan men det är ju inställt) tre gånger i veckan.
Nån som vill vara med? Eller bara följa mitt lidande? Ni kan ju skriva en liten hälsning nedan så jag vet att jag har press på mig