Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Någon som vet om man kan hämta t.ex. fodervärdsavtal på nätet.
Svar
2
· Visningar
806
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Mitt sto var utleasat till ett stuteri för avel och fick där ett högst planerat hingstföl. Eftersom hingsthållaren/stuteriägaren skulle...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 638
Senast: Bia
·
H
Hästmänniskan har ett sto föl -03 med denna stamm e 4månader mbr strimbläs. har en 8 a på typ o 8a på galopp.rör sig mkt bra o hoppar bra över stock o...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: millec
·
Hästmänniskan Vi har en byggnad på vår tomt som ngn gång har varit stall... den står stadigt men det är springor i väggarna och virket längst ner är...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: javill
·
A
Hästmänniskan Jag har en undring... säg att vi skulle gå och köpa den där drömgården som är en jordbruksfastighet...och jag skulle starta upp...
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Får man göra en sån själv eller måste det vara "en utbildad". Har i dagarna betalt 2.500 kr för en bouppteckning som tog 20 min max...
Svar
2
· Visningar
1 750
Senast: stjarne
·
E
Hästmänniskan Har ett halvblodssto som i år fått ett föl efter QE som jag har tänkt att behålla. Stoet är nu drätig med Irco Mena och detta föl hadde...
2
Svar
26
· Visningar
2 472
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hur mycket får man ut om hästen är försäkrad till 50 000kr? Om hästen skall t-märkas? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 265
B
Hästmänniskan Någon som vet en hästadvokat som man kan ringa/maila gratis :bump: för att ställa en fråga??
Svar
2
· Visningar
1 733
Senast: Bounce
·
Hästmänniskan Ni som går/har gått den, ja, framförallt ni som inte kommer från Uppsala, hur bor/bodde ni under utbildningen? Hyr ni lägenhet i...
Svar
7
· Visningar
1 576
Senast: Beppo
·
M
Hästmänniskan ni som hoppar eller löshoppar era shettisar,,, vad använder ni för bommar? min minishettis har jag börjat löshoppa lite. men jag vågar...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: aiquen
·
M
Hästmänniskan under foder eller kanske under hästvård... Men jag tror att den ska vara här för det har iaf med lagen att göra. Det jag undrar är...
Svar
17
· Visningar
1 408
Senast: Inte_Ung
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att lämna bort ponnies på inkörning?Hur gick det?Kostnad?Tacksam för alla upplysningar :bump:
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: KaZa
·
L
Hästmänniskan Hur vet man om hästen har hästpass?? Om den inte har det, hur skaffar man det? Kostar det något?? Tacksam för svar!
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: Lima1
·
B
Hästmänniskan Jag har (du kanske har läst tidigare trådar) funderingar på att köpa foderhästen inom en snart framtid men har nu börjat tveka lite...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: kjelin01
·
Hästmänniskan Hej Alla! Hur löser ni det där med vatten på vintern. Jag tänker väl mest på er med hästar i utebox/på lösdrift. Hur förhindrar ni att...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 811
Senast: Bubben
·
L
Hästmänniskan Tillfällig \"paddok\" Hej! Vet inte riktig hur jag skall skriva utan att det låter dumt, men försöker väl. Rider en häst som står...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: Moppe
·
H
Hästmänniskan Jag köpte i mitten av april en unghäst - åring - vbl.travare. Hon vet.besiktades av säljarens veterinär & jag vet.besiktade henne av min...
Svar
13
· Visningar
1 558
Senast: Mia_R
·
T
Hästmänniskan Ungefärhur mycket kostar en röntgen för ben och rygg på helsningborg??? //Tina
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Jen80
·
B
Hästmänniskan Betalar en fodervärden allt, dvs stallhyra, hovslagare, veterinär, försäkring på hästen osv. Det kanske e lite individuellt men vad e...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: puman_22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama