Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Spännande med den nya hästkanalen! Hoppas att den är rättvis mot alla grupper och visar lika mycket stor häst som ponny samt massor...
Svar
19
· Visningar
1 787
Hästmänniskan Jag har varit medryttare i 3 år nu. Älskar hästen men börjar längta efter egen alltmer...Längtar efter att få bestämma själv hur, när ...
Svar
1
· Visningar
745
Gnägg Jag har försökt hitta en medryttarhäst nu ett bra tag. Har lagt ut annons på att jag söker det och lagt ner tid på det. Har inte så...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Niela
·
Gnägg Vet inte om det är rätt ställe att lägga tråden men hoppas det. .. Jag har två hästar på lösdrift i omgjorda boxar med betonggolv som...
Svar
10
· Visningar
1 474
  • Låst
Hästmänniskan Jag börjar bli lite orolig för att jag är för tung för min häst. Jag har pga mediciner gått upp en del i vikt och börjar bli osäker på...
Svar
1
· Visningar
1 466
Hästmänniskan Tips på bra böcker om ridning och hästar till 3-4-åring mottages tacksamt! Bästa, Anna-Maria
Svar
7
· Visningar
2 068
Senast: numma
·
Gnägg Är den värd 49kr i mån (ja vi har Telia redan)? Visar den vettiga program, eller är det bara serier i stil med Stallkompisar?
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Mirre
·
Gnägg Hej alla! Jag har ramlat av hästen och brutit benet och har således en massa tid att slå ihjäl här hemma under en längre sjukskrivning...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Jag funderar på att börja träna på gym för att bli starkare, stabilare och inte ha så många problem med kroppen. Men jag vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 197
Anläggning Vad behöver man ta hänsyn till när man bestämmer tidpunkt för att putsa betena? Vi har inte hunnit tidigare (maskinen vi köpte var inte...
Svar
0
· Visningar
908
Senast: Asa_S
·
Hästmänniskan Ja, vad gör man då? Min älskade älskade bästa vän bröt benet i hagen i lördags, hade inga alternativ och han fick somna in. Allt...
Svar
13
· Visningar
2 588
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 20 år, äger min treåring sedan han var 1,5 år. Jag har bott i Stockholm hela mitt liv men vill/måste jag ta det...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: room101
·
Hästmänniskan Hej alla kloka människor. Jag vet inte vad jag vill med denna tråden eller jo jag vill ha andra människors åsikter, tankar, förslag på...
Svar
16
· Visningar
3 128
Hästmänniskan Hej jag har en b-ponny som jag funderat på att låna ut. men jag vet inte vad man t.e.x. ska begära? ska man tag betalt? ska man skicka...
Svar
12
· Visningar
1 987
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Ja, jag undrar det jag...och med riktiga hästtjejer menar jag personligen sådana som älskar hästar och stallet över allt annat. Som...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
35 435
Senast: Mabuse
·
Gnägg http://www.youtube.com/watch?v=E7cQtbMtODk Tja, fattas bara en sak..... förutom musik;)
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan Hej alla kunniga hästmänniskor! Jag går i kvalet till att köpa häst. Jag kollar för fullt ute på annonserna men mitt dilemma är att...
Svar
12
· Visningar
2 081
Senast: Fragile
·
Hästmänniskan Hur mycket skulle det kosta att bygga ett litet ridhus ? :) finns det några tips på billigare lösningar tas det tacksamt emot ! :)
Svar
7
· Visningar
1 841
Senast: Flippeti
·
Hästmänniskan Hur sjutton går man till väga då? En kompis till mig har nyligen flyttat ned till Götet, och vi har spånat lite i att börja rida...
Svar
7
· Visningar
1 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp