Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej Jag planerar att ta en häst på foder och letar nu efter rätt häst. Jag har en egen häst sedan tidigare som jag är petnoga med kring...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: aramis
·
Svar
0
· Visningar
221
Senast: quirre
·
Hästmänniskan Hej alla hästintresserade, jag är okunnig om hästar och behöver er hjälp. Jag har träffat en fantastiskt tjej som har ett stort intresse...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Lppat
·
Gnägg Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: jennyjenny
·
Anläggning Hej alla kloka! Jag är ev på g att hyra stall och hage. Stallet är mest en lada, tror det är två boxar och lite mer utrymme. Hagen är...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Återigen ett problem och då jag fick finfin hjälp med mitt första återkommer jag här på Bukefalos!:D På anläggningen där jag och...
2
Svar
30
· Visningar
3 013
Senast: anna_panna
·
Hästmänniskan Hej alla hästmänniskor Har väl väldigt sent i livet kommit på vad jag brinner för och vad jag vill helst av allt hålla på med, dear i...
2
Svar
20
· Visningar
3 243
Senast: nickan1
·
Hästmänniskan Hej, vet inte om jag skriver på rätt ställe men har en liten fråga till er på forumet! Jag och min familj håller just nu på och budar...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Få har väl missat att försäkringsbolagen har börjat ifrågasätta de ökade kostnaderna för veterinärvård, framför allt har två stora...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 489
Senast: Liten
·
Ekonomi & Juridik Ska precis lägga handpenning på en häst och funderar lite på vad som ska vara med på "kvittot". Min tanke är typ att hanpennign har...
Svar
11
· Visningar
3 544
Senast: sjoberga
·
Anläggning Håller på att sätta stolp t sommarhagen men tycker det blir för lågt. Åkermark så dom behöver ner en bit för att sitta. Grannen trycker...
2
Svar
26
· Visningar
2 380
Senast: HannaZ
·
Gnägg Vi går här hemma i flytt-tankar, kanske om sisådär ett år. Vi diskuterar i alla fall saken, och jag ser det som troligt att det kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 626
Senast: ztsu
·
Anläggning Nu närmar det sig, våren är på gång och snart är det fritt fram att börja snickra! Det finns en hel del liknande trådar men jag hittade...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: tolksele
·
Hästmänniskan Jag är ny här, men läst ett tag, kanske ligger tråden fel?. Hursomhelst så letar jag häst och har hittat en i mitt tycke fin unghäst, 3...
Svar
7
· Visningar
2 614
Ekonomi & Juridik Vi är många som köper begagnat på hästnet osv. Men hur agerar ni om ni köpt något som ni, när ni får varan, anar är stöldgods? För OM...
Svar
17
· Visningar
2 156
Senast: Heulwen
·
Gnägg Sitter och väntar på hovslagaren och tanken har även slagit mig förr, jag skulle gärna ge honom något för att visa att jag uppskattar...
2
Svar
31
· Visningar
3 138
Senast: Kallebus
·
Hästmänniskan Jag har alltid jobbat natt eller skift, sällan/aldrig raka veckor och 8-17. Kommer jobba så framöver (med viss flex - tror jag och vill...
2
Svar
37
· Visningar
3 116
Senast: Mussea
·
Hästmänniskan Jag har tillsammans med min mamma funderat på att köpa en P.R.E direkt från Spanien, men hur gör man egentligen? Tar man kontakt med en...
Svar
10
· Visningar
5 072
Senast: MiaK
·
Hästmänniskan - Och var lägger jag nu denna tråd då? :confused: Moderatorn får gärna flytta! - Satt och tänkte på "hästar från förr" nu. Kom särskilt...
Svar
14
· Visningar
1 749
Senast: Mia_R
·
Anläggning Hej! Vi bor sedan några år på gård på landet med ca 1,5 ha mark och en gammal ladugård. Vi flyttade hit för att vi vill ge våra barn...
2
Svar
23
· Visningar
2 946
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp