Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev väldigt glad när jag hittade lampfötter med julstjärna som var så snygga att jag faktiskt tycker de funkar året om.

Jag har olika lampfötter, tror jag äger 3 olika par. I köket har jag dock en IKEA fot men det funkar bra att sätta stjärna på den med så jag orkar inte byta ut den. 2 par av min fötter har väldigt dålig fot som är för smal så den välter hela jäkla tden.

Kommer bli en lång dag imorgon, ska gå upp lite tidigare. Stallägarna är bortresta så vi som hyr in oss ska hjälpa till och jag som bor vid stallet har lovat att ta ut och insläpp, men det är ju bara en vecka, så det kommer gå fort. :)

Väntar på Farmen och har en katt sovandes på ena sidan och en hund på den andra.
Och vet ni vad??
Allt är uppackat utom en låda med foton.
Sen ska bara några lådor ner till förrådet, men eftersom jag har haft ont och de inte står i vägen så har de fått vara så länge.
Saknar dottern oerhört, men ska hämta henne på onsdag om jag får in pengar på kontot.
Hopplöst med sjukskrivning som förlängs med de mest märkliga slutdatum och det blir glapp i inlämnadet av intyg från vc.

Väntar på Farmen och har en katt sovandes på ena sidan och en hund på den andra.
Och vet ni vad??
Sen ska bara några lådor ner till förrådet, men eftersom jag har haft ont och de inte står i vägen så har de fått vara så länge.
Saknar dottern oerhört, men ska hämta henne på onsdag om jag får in pengar på kontot.
Hopplöst med sjukskrivning som förlängs med de mest märkliga slutdatum och det blir glapp i inlämnadet av intyg från vc.

Gillar alltså att nästan allt är uppackat :)

Och vet ni vad??
Men snart ska jag ha möte med fk och se vad vi kan åstadkomma
Ska försöka arbetsträna lite bara jag kommer på var

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 310
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 995
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka