Vad har ni för erfarenheter av equiterapeut(umeå)

F

Fantasi

funderar på att ta ut en sådan då min häst är sne i sin framdel (syns om man står framifrån och tittar på bringans undersida) han har en tendens att belasta över vikten mer på sitt ena framben. Trots detta är han helt ren i sina gångarter då jag tittar på honom på volt, det jag kan tycka är att han är något stel i sina bogar.

tänkte att det kan vara någon låsning eller något som ligger fel..

vad har ni för erfarenhet att anlita en sådan? är det någon i umeå som har erfarenhet av M.A?Eller tips på någon bra!:bow:

Sv: Vad har ni för erfarenheter av equiterapeut(umeå)

funderar på att ta ut en sådan då min häst är sne i sin framdel (syns om man står framifrån och tittar på bringans undersida) han har en tendens att belasta över vikten mer på sitt ena framben. Trots detta är han helt ren i sina gångarter då jag tittar på honom på volt, det jag kan tycka är att han är något stel i sina bogar.

tänkte att det kan vara någon låsning eller något som ligger fel..

vad har ni för erfarenhet att anlita en sådan? är det någon i umeå som har erfarenhet av M.A?Eller tips på någon bra!:bow:

Hej,

Vi har en väldigt duktig sådan i Älvsbyn, hon brukar arbeta i Umeå vad jag förstått av hemsidan. Skickar ett PM med adressen.

~Ingrid

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 859
Senast: Jamtland
·
Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter...
2
Svar
36
· Visningar
9 172
Senast: Fibusen
·
Hästvård Jag misstänker att det här kan bli långt och mest vill jag skriva av mig och få alla bitar sammanfattade på ett ställe. Alla tankar och...
Svar
5
· Visningar
1 810
Senast: Jerseyite
·
N
Hästvård Tänkte dela med mig av våran "skadehistoria" som ni gärna kan få komentera! Sen i vintras har jag upplevt att min häst inte fungerat som...
Svar
10
· Visningar
1 812
Senast: Novalee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka