Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker fokusera på att göra en lista över vad jag behöver göra inför visning av huset. Mäklaren ringde och bokade in en visning redan på torsdag nästa vecka!
Officiell visning är veckan efter så det blir lite stressigare än jag tänkt.
Jag är superglad att någon vill komma och titta :bump:
 
Helt otroligt. Nordea har 27 minuters väntetid tills jag får prata med någon. Efter att jag knappat mig igenom gud vete hur många talsvar.
 
Skönt att det fläktar men behöver ju inte blåsa jävel å riskera blåsa sönder de helt nya petunierna, är ju van vid att av och till ställa ner blommorna pga skitblåsten 😆
 
Gick dagens PW på morgonen inklusive hämtade den servade bilen. Sen har jag fixat en del hemma inklusive sanerat kyllådan där kycklingförpackningen läckt. Fick slänga en hel del så ska mejla aktuellt företag om detta. Tycker definitivt att påsen ska hålla tätt!
Om en stund ska jag fixa lunch och sen vänta på att dottern kommer hem från skolan.
 
Jag blir tokig. Försöker ta bort en betalning som ligger under kommande och inte dragits men vanliga kundtjänst kunde inte hjälpa mig. Så han skulle kolla med utlandsavdelningen och sedan återkomma. Det här är det sista jag behöver just nu.
 
Hmm, varken Slovakien - Polen eller Schweiz - GB lockar. Vilken ska jag kolla på? Slovakien kommer ha världens drag så kanske ett skäl att ha den på i bakgrunden.

@LadyCovergirl vad föreslår du?

Märkligt. Jag har inte fått att du taggat mig :confused:
Jag hade iaf valt Slovakien - Polen men det tipset betyder inte så mycket nu :cautious:

1000019932.jpg
 
Gick dagens PW på morgonen inklusive hämtade den servade bilen. Sen har jag fixat en del hemma inklusive sanerat kyllådan där kycklingförpackningen läckt. Fick slänga en hel del så ska mejla aktuellt företag om detta. Tycker definitivt att påsen ska hålla tätt!
Om en stund ska jag fixa lunch och sen vänta på att dottern kommer hem från skolan.
Det hände mig också en gång. Men jag hade faktiskt inte en tanke på att mejla företaget. Jag tänker att ett pyttelitet hål i plasten kan uppstå lite precis när som helst, t.ex. under transport till affären eller till och med på väg hem till mig!
 
Planterat blommor och tar nu paus. Måste gräva fram min andra säck, det går åt förbluffande mycket jord. En blomsterväxt och sedan grönsakerna och basilikan, sedan är jag klar.. Men nu börjar solen snart komma till balkongen så jag slutför kanske planteringen imorgon istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 567
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 521
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp