Sv: Trollhättan????
Var en av få som tog mig runt utan hinderfel men jag hade en massa tidsfel. Tyckte banan var jättefin, särskilt vattentrappen, såna hinder är vi inte bortskämda med
Det var pållens första * som endast reds i brist på 100klasser, han var lagom kvalad. Hade 87 i dressyren och fick bra betalt eftersom han såg ut som snurre sprätt och vi inte har lärt os förvänd gallopp än och alla dressyrstaket är väl hinder eller....
Hoppningen var trevlig med en del kul linjer, petade ett för jag tog tillbaks lite f.ör mycket för fort på en oxer.
Terrängen red jag chicken på stubben som iockförsig inte var så svår tror jag(påminde om vår sten på trossnäs). Första vattnet var lite lurigt så jag drog järnet på det så han pluppa i vare sig han ville eller inte. Sjukvårdarna kom fram efteråt och var tagna.... de tyckte han hade hoppat jättefint, men var övertygade om att jag skulle hängt i en grantopp i 1000 bitar (är för gammal för att ramla av, det kan ju göra ont
) Travade på banans enda transportsträcka bort till oxern för att ha lite lugn och harmoni. Skrittade på den dåliga stigen ned till jakttornet för den passagen var som sagt inte så trevligt undderlag, men ingen fara om man tog det lite easy. Hinderomarna på jakttornet sträckte dock på sig och undrade vad jag höll på med.....
Tycker det var en jättetrevlig bana med omväxlande hinder som kom ganska tätt.Slutade som 1a oplacerad
fast jag bara tävlade mot mig själv denna gången var det kul Underlaget var det inget fel på förutom på vissa sträckor. Man är ju i skogen, lite bucklor får man räkna med.
Som Lena sa hinderfelen var väldigt spridda så det var tycker jag en bra enstjärning bana. Jättetrevliga tävlingar som vanligt i trollhättan !