Träningsritt

G

Gelicca

Vet någon en träningsritt som går av stapeln efter vecka 42? Inte för långt bort från stockholm och inte alltför lång ritt. Hallandsritten v. 43 kan jag tyvärr ej vara med på, och dessutom ligger det lite för långt bort.

Något läger eller kurs kanske?

Tacksam för svar!

Sv: Träningsritt

Jag är helt nybörjare på distansritt. Har inte ens börjat kolla upp regler osv ännu ^^, skulle tycka det var jätteroligt med någon bra träningsritt eller kurs. Jag bor i Gävle så det är ju bara 20 mil till sthlm! Ännu kortare om det är där i mellan! Hoppas det finns något roligt, annars får vi väl fixa något själv! Finns en hel del folk i en westernförening här som brukar hänga med på långturer. kan jag göra en långritt till en distansträning! Säkert många som vill vara med för nöjets skull ;)

Ja det vore kul!

Vi kanske kan få med oss någon som tävlat ett tag också ;)

Visst blir det träningsritter, men vi får inte glömma älgjakten som förmodligen pågår v 43 och därefter. I mitt område råder i vissa fall helgjaktförbud, men håll koll på hemsidan. För som sagt var ovan, så pågår planeringsarbetet och vi hoppas kunna komma ut med en tidsplan inom kort samt var och vilka aktiviteter som kommer att komma.

/ Anita

Vore superbra med någon "komma igång kurs" när man kan rida 2-3 mil med någon som tävlat ett tag. En hel helg med både teori och ritter vore toppen!

Håller förväntansfullt ögonen på hemsidan. :D

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Esmeralda
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: CaisaCax
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: Josefineeee
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 643
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka