Tingstäderitten få anmälda....

M

Madde71

Det behövs fler ryttare för att Tingstäderitten ska bli av!!!
Om ni tänker rida hör av er till arrangörerna snarast!!
Det är inget problem att ordna boende, uppstallning och plats på färjan så tveka inte!

Sv: Tingstäderitten få anmälda....

:onu får det vara nog med inställda ritter jag o lille wadych kommer
kan bara säga att ni som inte har vari på gotland förut åk dit, ni kommer inte att ångra er.vi var där för första gången förra året jag var då jätte orolig för färjan och att giggen skulle vara orolig att åka med den, det var inga problem han stod bara där o mumsa hö o verkade trivas med båtturen:bump:ta det samtidigt som en liten lillsemester o njut av naturen mvh anne:idea:

jag hade gärna velat rida den ritten men känns lite i längsta laget för mig för att rida en 50 km ritt

jag hade gärna velat rida den ritten men känns lite i längsta laget för mig för att rida en 50 km ritt

Säg inte det. Jag var där ett år och red 50 km, och min kompis red CR samtidigt.
Det är en upplevelse med Gotland på hösten.

Ska du inte lufta Dunher nu då:laugh::idea:
Och ta med ngn annan pålle i släpet på en gång!!

Nix, inget Tingstäde i år, tyvärr. Jag har inte haft ork/ambition/tid/lust/ osv att träna honom efter ordning.
Nu har jag bättre med tid, men hinner inte få honom klar.

Idag ska vi tex ut på en svamprunda. (För första gången i mitt liv)
Josefin visade mig när vi kollade Fornaboda-banan hur kantareller ser ut, och nu ska jag leta, jag som inte ens äter svamp....

Överskattat...jag har kantareller på tomten men de kommer min mamma hit och plockar.

Hoppas du fortfarande är vid liv nu då, trots svampturen! Nästa gång ska jag visa dig en trattkantarell :)

Jajamen, jag lever. Hittade flera påsar, faktiskt. Jag har rensat dom, men nu får nog farmor ta över...

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: skiesabove
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 762
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: seahawk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 780
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka