Stockholm Horse Show

Texaz

Trådstartare
Några westernbukisar som ska dit?????

Jag ska gå på fredag kväll ihop med dottern;)

Sv: Stockholm Horse Show

Jag funderar på att åka, men vet inte när/om jag kommer ta ett beslut i den frågan. :D

*kl*

Tja att kalla det för clinic vore väl att ta i:crazy:.

Däremot en bra uppvisning med en rätt ödmjuk Anky som förklarade hur lite hon kunde om det reining och att det var hennes hobby.

Kul att få se en snygg westernuppvisning dock, och kanske det som "ridfolket" kan orka med. Vem vet, kanske kunde någon bli lite sugen på det, dottern vart då det!;):D

*kl*

Tja att kalla det för clinic vore väl att ta i:crazy:.

Däremot en bra uppvisning med en rätt ödmjuk Anky som förklarade hur lite hon kunde om det reining och att det var hennes hobby.

Kul att få se en snygg westernuppvisning dock, och kanske det som "ridfolket" kan orka med. Vem vet, kanske kunde någon bli lite sugen på det, dottern vart då det!;):D

Håller med dig, blev också positiv till att hon var så ödmjuk. Skönt att se att även ett proffs som hon behöver träna :)
Tyckte dock det var onödigt av henne att blanda in piruett mm var ju reining hon skulle promota..
Jag pratar om det lilla man såg på TV på söndagen - såg du hela "clinicen" på fredagen?

Jag har sett hennes alla tre uppvisningar i Globen och jag ser det som att hon själv var ute efter att visa skillnader och likheter mellan dressyr och reining.

Jo det är klart så var kanske tanken och då förstår jag.
Men jag fick bara lite känsla av att "nu har jag visat reining nu försöker jag lära även en quarter lite väsentligheter som riktig dressyr" :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nathalie Adelborg kom femma på Breeders Trophy vilket innebär att hon nu är klar för Gothenburg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
41
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jönköping Horse Show förvandlar återigen höstlov till hästlov i Jönköping när evenemanget arrangeras på Elmia den 29 oktober – 3 november.
Svar
0
· Visningar
71
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det stora ”hästlovet” stundar – det är snart dags för årets upplaga av Jönköping Horse Show. Du som läser JP har nu chans att tävla om...
Svar
0
· Visningar
77
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bäddat för ännu ett mäktigt dressyravgörande när tio av världens bästa dressyrryttare ska mötas i den prestigefulla Top...
Svar
0
· Visningar
94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka