Sommarstäd! Lösa upp smuts i stallet!

polly p

Trådstartare
Håller på att tvätta i stallet men vad är bäst att luckra upp intorkade melassrester mm med? Även skiten såklart!
Har bara diskmedel å såpa .
Behöver inga kommentarer från dom som skurar var och varannan dag året om och putsar fönster en gång i månaden i stallet ! :angel:
IMG_7822.jpeg
 
Håller på att tvätta i stallet men vad är bäst att luckra upp intorkade melassrester mm med? Även skiten såklart!
Har bara diskmedel å såpa .
Behöver inga kommentarer från dom som skurar var och varannan dag året om och putsar fönster en gång i månaden i stallet ! :angel: Visa bifogad fil 120600
Enklast är nog tyvärr ångtvätt, har du inte möjlighet till det skulle jag blaska ner med såpvatten och låta vara ett tag, sedan blöta på ännu mer och skrubba.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter som att jag inte är särskilt rationell för stunden behöver jag lite inputt. Bakgrundsinfo: Sa upp mig i våras från mitt älskade...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: cherie
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 196
Senast: Mirre
·
Hästhantering Har ett mkt. allvarligt problem som jag vill ha seriösa svar på, av dom som har erfarenhet av PMS ston !!! Vi har bara 3 hästar. Vårat...
2
Svar
31
· Visningar
5 109
Senast: moon
·
C
Hästmänniskan jag har min häst inackorderad i ett stall. den har stått där i ca 2 månader och det är också så länge jag har ägt hästen. i början...
2
Svar
35
· Visningar
4 084
Senast: Ganesco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp