Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om vi bortser från materialet på skoningen så slår jag ett slag för Fager Loui ridtights! Hög och rejäl midja med insydd bred resår. Stora i storleken, jag som vanligen har storlek 40 fick köpa i storlek 38. Väldigt avskalade i designen utan stora sömmar och mönster. Skoningen är i silikon men är inte superklibbig. Och så är de så himla skönaFick bra förslag sist jag frågade om vita. Nu söker jag efter tips på ridtights med helskoning (allra helst mocka eller liknande skoning) men det mesta är intressant. Gärna marinblå och med midja åt det högre hållet. Inga stora loggor eller konstiga sömmar.
Nej jag har hittat förut men vill prova andra märken om det finns men som jag även skrev är det mesta intressant.Tror det är svårt att hitta ridtights med den typen av skoning. Tyget är tunt och skoningen tjock.
Det går absolut att bortse från. Dock gillade jag inte fickorna med knappar på rumpan men hur är dom annars, slits dom snabbt eller känns dom liksom hållbara, starka i sömmarna osv? Ska skriva upp dom på min lista att prova iafOm vi bortser från materialet på skoningen så slår jag ett slag för Fager Loui ridtights! Hög och rejäl midja med insydd bred resår. Stora i storleken, jag som vanligen har storlek 40 fick köpa i storlek 38. Väldigt avskalade i designen utan stora sömmar och mönster. Skoningen är i silikon men är inte superklibbig. Och så är de så himla sköna
Ja fickorna är ju en smaksak Hade svårt för dom innan men nu tycker jag dom är en snygg detalj.Det går absolut att bortse från. Dock gillade jag inte fickorna med knappar på rumpan men hur är dom annars, slits dom snabbt eller känns dom liksom hållbara, starka i sömmarna osv? Ska skriva upp dom på min lista att prova iaf
Det låter lovandeJa fickorna är ju en smaksak Hade svårt för dom innan men nu tycker jag dom är en snygg detalj.
Sömmarna känns faktiskt förvånansvärt starka! Har provat tights från andra märken där sömmarna är lite mer sköra än dessa, och jag har en enastående förmåga att dra sönder sömmar jag gillar att de från Fager är rätt så "seamless" och de sömmar som finns är stadiga
Ska genast googla. Du minns inte vad modellen hette?Jag såg ridtights från horseware när jag var inne på en ridsportbutik häromdagen. De var knäskodda med mockaliknande material. Eller skoningen gick från nedanför knäet till upp till halva låret, men det kanske inte räcker för dig?
Aldrig sett dessa innan. Såg absolut intressanta ut. Ska kolla närmre på datorn i kvällThe Bohemian horse har tights med ”mocka” skoning och det ser ut att ha hög midja. Har inte prövat själv men är lite sugen nu när jag fick en rabattkod.
Om du googlar horseware riding tights borde de komma upp!Ska genast googla. Du minns inte vad modellen hette?
Jag gjorde det och det kom upp fula med kontrast bitar på utsidan så tänkte om det var dom du menade eller andraOm du googlar horseware riding tights borde de komma upp!
Haha, det är nog de jag menar, de har mesh-partier också. De ser dock väldigt sköna ut och är tunna och skoningen är följsam!Jag gjorde det och det kom upp fula med kontrast bitar på utsidan så tänkte om det var dom du menade eller andra