Resultat och rapporter från Lag-SM?

Sigel

Trådstartare
Sitter på jobbet spänd och väntar. Är det någon som har rapporter från Rimboritten? :confused::cool:

Sv: Resultat och rapporter från Lag-SM?

Har tyvärr bara info om Filipstadsbygdens...

Lag:Frida/Bozan, Ewa/Magnus Gallant och Camilla/El Sobra - Ewas häst åkte ut på hälta och de andra båda är ute på 3:e slingan fast laget är ju tyvärr uteslutet.

Lag:Carro/Agimus, Anette/Replace och Birgit/Shaikir är ute på 3:e slingan allihop - håller tummarna!

Ingen annan som kan rapportera om övriga?!
/Anne

Ingrid Boström/Kislon Amasai vann upploppstriden mot Sofie Hinas/My Melody, men Sofie åkte tyvärr ut på hälta. Trea i mål och slutlig tvåa var Maria Hagman/Power. Tre blev Cecilia Hellesen Hansen/Bomb Jack. Sedan tror jag det var Annie Johansson/Sunny Girl och efter det har jag inte riktigt koll för då försvann vi i glädjeyran :D

Ingrid Boströms lag tog lagguldet efter att fått in tre godkända hästar i mål - Kislon, Amigo och Nefer el Fox. Många blev uteslutna på hälta och många hade pulsproblem, men farterna var höga, runt 20/km h.

Uteslutna vad jag minns så här långt blev Hanna Norin/Celebracion, Anna Hildenborg/Wearst, Beatrice Wendt/Jaipur, Sofie Hinas/MY Melody, eva mårgård/magnus gallant, Caroline Franzen/Ganzir ute på egen begäran, Charlotte Tillman/JA Shiva likaså - de gick omkull ute i skogen. Lars Thunander/Robin Hood överskriden maxpulstid Liza Sundberg/Sziwa tror jag åkte på puls men inte säkert om det var det eller hälta och sen minns ja inget mer tra la la ;)

Senast ändrad:

Miranzas dotter knep 2a placeringen på klass 50 km.

Stort grattis, Tennessee !:banana:

I T50 vann Thereze Öberg-Tillbom m Aja Hirani, tvåa Ingrid Berg/Tennessee, trea Bea Öberg-Tillbom på Navaho. Samtliga Rönningens.
Rönningens knep även lag-SM silvret!

6a i 50km var Bellagrande med Madeleine Mathsson. Jättebra ridet av henne som aldrig träffat Bella förrut och satt upp 10min före start på en inte helt lättriden häst.
Jag och Eld kom 7a och knep sista placeringen.

Resultaten ligger ute på hemsidan www.rimboritten.se

Önskvärt med resultat redan igår, men vi kroknade pga värmen. Det var den varmaste ritten jag ridit, när vi åkte kl 18 var det 30 grader varmt. Vilka fantastika hästar!

häls. Mia

Jag kan inte öppna resultatet eller ryttarrapporterna... :(

Bra jobbat till alla i värmen!!

Kan det vara så att du inte har någon PDF-läsare? Den går att ladda ner gratis från Adobe.

ja, det gick jätte bra för Bella och mig! tack än en gång för lånet :) Otroligt mysig häst, en riktig pärla! Önskar att jag hade mer tid att träna hästar då skulle hon lätt få flytta in hos mig! :love:

Ett stort tack till tävlingsarrangörerna!

Är ruskigt imponerad av prestationerna... måste ha varit vedervärdigt att rida i den värmen :angel: Härligt jobbat alla :)

*knapplån*

HÄR finns lite fler foton också...

Nu är jag ju lite partisk (eftersom jag också var sponsor och funktionär förutom ryttare) men det va en kanontävling! :)
En stor eloge till er som jobbat med tävlingen både innan och under själva tävlingsdagen!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nerikes Distansryttarklubb arrangerar Folksam lag-SM i distansritt. Rejält med backar och varmt väder väntar deltagarna i helgens...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 199
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 058
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På söndag är det dags för lag-SM i hoppning. Tio lag gör upp om SM-medaljerna på Strömsholm. En spännande upplösning väntar också när...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka