pulsmätare

annoj

Trådstartare
Vad finns det för olika pulsmätare? Och vad har de för olika funktioner.
Jag funderar på att köpa en pulsmätare men vet inte vart eller vilken pulsmätare som passar mig. Tacksam för lite tipps!

Sv: pulsmätare

Ska det vara en att använda under ridning eller en till att pulsa efter arbetet (utan sadel)?

// Linda

Det är igentligen både och. både när jag rider men också efter utan sadel.

Polar har pulsmätare att använda under både ridning & körning och från marken. Köper man "kitet" för ridning kan man köpa till det man behöver för att pulsa utan sadel.
Iaf om jag förstått det rätt ;)

Gå in på distansritt . nu och läs. Modellerna som finns nu är inget som min från 1900-talet.
// Linda

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
574
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
202
Senast: Tassa
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: Emiro
·
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka