Nya distansbilder från Sydnärke!

Sv: Nya distansbilder från Sydnärke!

:eek::o Du vet väl att jag har en mail va??? :mad: ;)

Tack! Ja, jag blev helt överväldigad när jag såg texten! SÅÅÅ skön! Har ni kommit på den själva? Haha! Finns ju ett ordspråk som lyder: En fattig hästägare är en lycklig hästägare ;)

skönaste lastbilen jag nånsin sett ;) den är så sann så sann =) såg att jag va med på ett kort oxå hihi, vad kul att du har tagit kort på oss allihopa :D
sanna

Härliga bilder! Nu blir jag ju sugen på att tävla...

Nästa år så kommer vi åsså=).. hatar å vänta blää men men=)=) tänkte starta en lättisplättis runt april

Och jag då, lika snygg på bild som alltid! :rofl:

Håller med om att Ingelas lastbil är finast av alla! Undrar hur många som skrattar när de kommer upp i häcken på den bilen :laugh:

Tack för ditt inlägg!
Ja, vi tycker om att fotografera i allmänhet, och när Anders märkte hur uppskattat det var från medtävlande att se bilder på sig själva så har vi fortsatt att dela med oss av det vi fotar! Det är kul att fota människor och djur, då spec hästar!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
777
Senast: QueenLilith
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
651
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
481
Senast: ameo
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka