Ni som sålt hundar, hur nöjda blev ni med köparen?

Poisonous

Trådstartare
Trådkap från hästmänniska och jag blev nyfiken.
Ni som sålt hund, av olika anledning (omplacerat, uppfödning osv) hur nöjda är ni med köparen/köparna.
Har ni kontakt idag?

Sv: Ni som sålt hundar, hur nöjda blev ni med köparen?

Sålt 4 valpar (en hel del år sedan nu) och blev supernöjd med 3 valpköpare - grundligt besviken på dit en hamnade. Min magkänsla visade visst helt fel där och inget blev som jag trodde. Hunden avlivades i unga år utan att jag fick en chans att köpa tillbaka den.

3 är avlidna, men en lever och jag får emellanåt uppdateringar då hunden ägs av pappan till en av mina vänner.

Omplacerat två och är supernöjd med båda hemmen. Har fått lite hälsningar från båda (vilket jag inte krävde men är tacksam för) och allt verkar gå som på räls för båda vovvarna. Tackgudskelov...

Hm, har sålt (omplacerat) en hund och det kändes bra av den anledningen att jag vet att hunden fick den aktivering han behövde i det nya hemmet. Tyvärr skar det sig mellan mig & nya ägaren på en gång pga. att jag lät denne köpa på avbetalning som inte följdes. Sista gången vi hade kontakt möttes vi i en dörröppning och kastade pengar och papper på varandra innan dörren smälldes igen.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
755
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 013
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka