Likit slicksten - hål rakt igenom?

bettysmatte

Trådstartare
Är det någon som har koll på om Likits slickstenar har ett hål rakt igenom? Jag lyckas inte hitta några bilder på produkten utanför förpackningen. Jag söker efter någon sort som jag inte behöver köpa hållare till utan bara enkelt kan hänga upp vid behov.... :)

Är det någon som har koll på om Likits slickstenar har ett hål rakt igenom? Jag lyckas inte hitta några bilder på produkten utanför förpackningen. Jag söker efter någon sort som jag inte behöver köpa hållare till utan bara enkelt kan hänga upp vid behov.... :)
Den stora är det hål i. Dom sätts i hållare med en pinne i mitten. Dom mindre är det inget hål i för där sätter man hela behållaren i leksaken

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
641
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 490
Senast: Mia_R
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 990
Senast: netia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka