lätt klass dressyr 2001

FT_ryttare

Trådstartare
nu behöver jag hjälp med att tyda dressyrprogrammet för lätt klass 2001.

den rids på 40 bana och man ska göra följande:
FL halvvolt 10 meter
LK halvvolt 10 meter
de blir alltså ett S från långsida till långsida.
men de som förvillar mej är att om man börjar volten vid F och ska göra en halv 10 metersvolt så hamnar man på D... inte L som ligger lite högre upp på medellinjen.
så nu är frågan om de är ett tryckfel i programmet så man ska rida FD DK eller om jag fattar fel , för jag får de inte till en halv 10 metersvolt om man ska ända till L...

Sv: lätt klass dressyr 2001

Det måste vara ett tryckfel. Bokstaven L finns inte ens på korta banan

Sv: lätt klass dressyr 2001

ja precis vad jag tänkte.. den finns inte på korta banan men om man tänker vart den sitter på långa kan man ju lista ut vart den finns korta oxå..

men kollade på banan som kverultanten visade och där rider man mot D och INTE L.

Liknande trådar

Dressyr Nu kommer en sån där pinsam idiotfråga. Ni får ursäkta. :D Jag blir så trött på mig själv att jag tappar poäng när jag rider...
Svar
8
· Visningar
2 852
Senast: Buck
·
Dressyr Som jag skrev i en annan tråd, undrar jag vad de här bolivianska klasserna motsvarar i svenska (det var för länge sen för att jag ska...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: svea
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·
Dressyr Herrn har idag försökt liva upp ett vääldigt basic dressyrprogram med lite byten :crazy: Det som står i programmet är en långsida i...
Svar
17
· Visningar
1 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka