Jag vill också!

J

Jisa

Terränghoppning ser så jvla kul ut! Blir hur sugen som helst på att prova!

Tyvärr är jag rädd att min pålle inte skulle duga till det..Han är jättefin och det ska bli jättekul att träna honom till framtida islandshästtävlingar, men varför ska man nöja sig med en sak?
Jag vill hoppa också :bump:

Frågan är alltså om det finns nån ridklubb (kanske i Stockholmsområdet?) som har nånslags prova-på grej eller kortare kurser inom fälttävlan? Ridläger kanske?

Sv: Jag vill också!

Jag haller med om att man kan anvanda sin hast till flera olika grenar. En islandshast kanske inte hor till de mest begavade i hoppning, men alla ar ju inte likadana sa varfor inte prova. En tavlingsstart ar ju inte ett maste, man kan faktist hoppa terrang pa lite lattare niva pa traning bara for att det ar kul!

Du kan ju alltid prova att träna fälttävlan på låg nivå och sen se om han tycker att det är kul ;)

Men det är ju inte vad jag har frågat om!:crazy:

Jisa skrev:
Terränghoppning ser så jvla kul ut! Blir hur sugen som helst på att prova!

Tyvärr är jag rädd att min pålle inte skulle duga till det..Han är jättefin och det ska bli jättekul att träna honom till framtida islandshästtävlingar, men varför ska man nöja sig med en sak?
Jag vill hoppa också :bump:

Frågan är alltså om det finns nån ridklubb (kanske i Stockholmsområdet?) som har nånslags prova-på grej eller kortare kurser inom fälttävlan? Ridläger kanske?

Du får väl boka en bana och åka dit för att testa!?

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 911
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 780
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 633
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 862
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka