Gibsonsadel

cutty

Trådstartare
Har en men behöver ytterligare en. har funnit på nätet att det finns två bomvidder, smal och vid.

Hur vet jag vad jag behöver??

Hur vet jag vad det är för vidd på den jag har??

Ungefärligt pris på träningsmodellen?

Sv: Gibsonsadel

Ett hett tips när det gäller ny träningssadel är att jag råkade snubbla över en skitfin ny Gibson i brun mocka hos Bosse Neuman. O den skulle han tydligen sälja.... *tipsa* Oj så det kliade i fingrarna :love: , men vad skall jag med en till, till??? Ingen aning vad det gäller bomviddarna dock… :crazy:

Har nu kollat hemsidan i England. Svindyr frakt. Två sadlar skulle kosta 750 kr i frakt!!!

Priser i sverige?

Någon som vet en återförsäljare i Danmark eller skånetrakten?

Vet inte vad Bosse vill ha för den... Men du kan ju ringa o frågahonom, numret fins på galoppsport. Vet en som skall sälja en nästan ny för 3000 så de ligger väl där nånstans typ 3000-4000...

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 633
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 049
Senast: nyttnick
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 016
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka