förvirrad?? YR

I

Idasagare

Har vi inte diskuterat YR ? Ålder osv. Är tråden borttagen? eller ä r jag bara allmänt förvirrad?
Såg nu att startlistan är förändrad. Några har bytt klass. Beror förmdoligen på det tråden handlade om.

Sv: förvirrad?? YR

Ja , är verkligen alla strukna?? Blir ju knappt några kvar i klassen.

Nej, det är inte den tråden.
Ibland blir det där rensandet överdrivet, vi nämnde ju inga namn...och vi hade ju rätt.

Tråkigt att klassen fick så få startande, men det kanske var flera som inte var kvalade?

Men är det skillnad på de två **? Om det nu är flera som har bytt klass? Kan man vara kvalad till den öppna men inte YR-SM?

aicha skrev:
Men är det skillnad på de två **? Om det nu är flera som har bytt klass? Kan man vara kvalad till den öppna men inte YR-SM?

Nej det är samma kval så det är nog JSM det handlar om. :idea:

Jag tänkte om det var fler som hade bytt klass mellan de två **...men de hade visst bara strukit sig. Tråkigt med så lite starter i YR-SMet..

aicha skrev:
Jag tänkte om det var fler som hade bytt klass mellan de två **...men de hade visst bara strukit sig. Tråkigt med så lite starter i YR-SMet..

Någon som vet vad som hänt Windwalker? Han var ju så fin förra helgen...

Kan det inte vara så att de fått besked om EM. Och inte vill riskera något. Vet en som redan fått besked och inte ska rida SM. Verkar vara flera som strukit sig som är aktuella för YR EM...?

Beträffande byte av klasserna är väl pga att de vill rida J SM i stället får ju inte rida J och YR SM

Angelica väljer att avstå pga av EM. Det är bara Lotta som rider SM av de som är uttagn.

Hebbeli skrev:
Beträffande byte av klasserna är väl pga att de vill rida JSM i stället får ju inte rida J och YR SM

Jo, fast det visste de väl när de anmälde till YR-SM..? Då skulle man väl anmält till den öppna klassen direkt?

Har ingen aning om vad den andra tråden handlade om då jag inte varit här på länge men varför vill man hellre välja att rida JSM i * klass när man som junior är etablerad i ** klass?? Det har väl nästan alltid varit så att YR SM klassen till stor del alltid har haft dom bästa juniorerna i startfältet :confused:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 912
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Jag hamnade i en tråd på flashback igår. Blev smått chockad när jag läste alla elaka kommentarer om främst tjejers utseende (den...
17 18 19
Svar
362
· Visningar
24 414
Senast: MiniLi
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 833
Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
2 121
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka