*Får man vara lite stolt*

Prillan

Trådstartare
som sagt, alla vi föräldrar som kämpar med våra ponnyungar i ur o skur o det är både framgångar o bakslag osv. Därför är det så kul när man får läsa det här http://www.unggalopp.nu/
Jag är så stolt över min lilla plutta:)
prillan

Sv: *Får man vara lite stolt*

Det måste vara din dotter som är Nathalie Viklund!!! Förstår att du är stolt.
Steeplechase-jockey, det är tufft!!!!

Mycket imponerad!!!

Ovan skrev jag innan jag sett ditt svar.

Har en dotter född -90. Hon träningsred i morse vår galopphäst, för att sedan Kl 9 ta bussen till hovslagarutbildning. Kommer hem halv sex, då väntar ett ridpass till...

Även hon har funderat fram och tillbaka på BRS.

Skall visa henne ditt inlägg!

Ja va kul! kombineringen hovslagare/jockey är ju superbra då är hon garanterad jobb:)

Här behövs det inga lycka till, hon klarar sig så bra själv ändå.
Gud vad kul att hon trivs och att det går bra för henne. Verkar ha fått vara med om en hel del redan hehe.:banana:
Kul att hon ska få Fille till sig, mer att sätta tänderna i alltså.:):bump:

Nu blir man avundsjuk hehe, men hon förtjänar det verkligen, så som hon har satsat.:bow: :bow:

Vad kul att ni kommer från hemsön !!
Jag brukar/brukade hålla till på Lungön !

Hej från hambo

Ja vi har ju inte så många galoppbanor här precis:rofl: men bra med tuffa backar o träna i.....

Klart man får, man får vara mycket stolt till och med :-)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 640
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 776
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka