Fälttävlansmärke steg 2

D

Daizy

Är det någon som har koll på det. När införde dom det ? tävlade en * förra året utan det märket och ingen sa något. Vill ju inte komma i år och inte få starta...tacksam för svar

Sv: Fälttävlansmärke steg 2

Har ingen aning om det, men ett tips är ju att kolla i Fälttävlands-forumet och ev. fråga där.

Jag har ingen aning om när dom införde steg 2, men jag tog mitt förra året på våren och startade * i augusti sen.

Om jag inte minns fel så var det 2003. Eller kanske 2004? *inte fullt så bra koll som jag trodde...:angel: *

Tror det var samtidigt som de tog bort 110 klasserna men när det var har jag ingen aning om

Jag tog det 2003. Jag kommer ihåg det efterom min gamla dam var skadad så jag fick ta det på lillebror som bara var 4 år då.

Oj då kanske bäst att ta märket snart då har ju tävlat * flera år utan att vetat något :crazy:

Daizy skrev:
Oj då kanske bäst att ta märket snart då har ju tävlat * flera år utan att vetat något :crazy:

Hur många är flera? Gjorde du det med kvalificerande resultat före 2003 så behöver du inte ta det alls.

Jag har väl ridit en lätt varje år sen varit upp i * så om jag är kval för att rida dom klasserna slipper jag ta kortet??

Vad är det för märke??
Räker det inte med vanligt fälttävlans kort, om man bara ska tävla debutant och lätt?

Jo, fälttävlansmärket(steg I) räcker då. Inte förrän du ska gå upp i 1* beöver du ta steg II.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: animalasia
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Svartkatt
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 688
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka