H
hovis
Tack och hej, äntligen så kanske det kan bli lite mer seriöst när nu Jordbruksverket kommer träda in och Djurskyddsmyndigheten träda ut.
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan ni tro att det ska bli ett bättre djurskydd i landet nu?
Tack och hej, äntligen så kanske det kan bli lite mer seriöst när nu Jordbruksverket kommer träda in och Djurskyddsmyndigheten träda ut.
Appropå känselhåren; Jag tycker de är lite som att förbjuda någon från att klippa hästens man.
Manen har en funktion precis som känslhåren
Appropå känselhåren; Jag tycker de är lite som att förbjuda någon från att klippa hästens man.
Manen har en funktion precis som känslhåren
Med den stora skillnaden att känselhåren är förbundna med nervreceptorer... = anledning till att man började titta på den saken
Som man även förbjöd. Säg mig finns inte även dessa nervreceptorer lite längre ner än näsan räcker???Med den stora skillnaden att känselhåren är förbundna med nervreceptorer... = anledning till att man började titta på den saken
Ja vi får verkligen hoppas att Jordbruksverket lyckas bättre med sitt uppdrag än vad Djurskyddsmyndigheten har gjort. Det finns ju en hel del att ta tag i.
Jurdbruksverket tog aldrig tag i frågorna tidigare!
Djurskyddsmyndigheten har bara funnits i knappt tre år o har på den tiden faktiskt börjat ta tag i författningar som länge behövt revideras.
Visserligen har de undre den tiden även kläckt ur sig ett antal grodor om hur befintliga regler skall tolkas men nog tycker jag attt det borde räcka med ett nytt styre istället för att slänga pengarna i sjön genom att flytta verksamheten en gång till.
PL
Djurskyddsmyndigheten har bara funnits i knappt tre år o har på den tiden faktiskt börjat ta tag i författningar som länge behövt revideras.
Visserligen har de undre den tiden även kläckt ur sig ett antal grodor om hur befintliga regler skall tolkas men nog tycker jag attt det borde räcka med ett nytt styre istället för att slänga pengarna i sjön genom att flytta verksamheten en gång till.