Distanshäst i Prideparaden!

M

Madde71

Karin Victorin red sin distanshäst Yarraman Yezel mitt i Stockholms Prideparad bland lastbilar som tutade, discodunkande högtalare, ja allt som hör paraden till. Hästen skötte sig exemplariskt och Karin var urläcker och helt klart en av höjdpunkterna i årets parad. Efteråt stod Yarraman lugnt och betade gräs intill tantolundens festivalområde och väntade på hemfärd till stallet.

Sv: Distanshäst i Prideparaden!

Karin Victorin red sin distanshäst Yarraman Yezel mitt i Stockholms Prideparad bland lastbilar som tutade, discodunkande högtalare, ja allt som hör paraden till. Hästen skötte sig exemplariskt och Karin var urläcker och helt klart en av höjdpunkterna i årets parad. Efteråt stod Yarraman lugnt och betade gräs intill tantolundens festivalområde och väntade på hemfärd till stallet.
Jag såg dem på tv - tror jag? En skimmel? Var isåfall jättefin!! Bra jobbat :bow:

Nej skimmeln var arabhingsten Luxor (som varit med flera år) han reds av en kille. Yarraman är fux/borkfärgad? lite ovanlig färg.

ah ok.. såg bara en kort glimt i nyheterna så jag missade att de var en kille på ryggen

Andra länken är Karin men det är ju inte så bra bild direkt...man ser inte hennes häftiga outfit.....

oh! Jag gick pride men såg bara polishästarna, fy vad synd :( jag som hade velat se distanshästen!!

jag har hittat en jättebra bild där man ser allt, men förstår inte hur man lägger in bilder ?

..............

Senast ändrad av en moderator:

jag har hittat en jättebra bild, men jag förstår inte hur man lägger in bilder ?

bilden måste finnas på webben, många lägger upp sina bilder på pixbox eller photobucket. Sen länkar du till bilden (via infoga bild, där skriver du in adressen) här.
Under kategorin datorer (tror jag det är) så beskriver dom mer hur man gör.
Hoppas detta var till någon hjälp då jag gärna vill se bilden;)

Tjusigt!! Kanske nåt man skulle göra om några år..(när pållan är mer van vid såna saker som stan..) :D
Kul med hästar vid evenemang!

th_Pridehstaugusti2006.jpg

Här är en skimmel från tidigare, år 2006. vet nu inte om detta är en distanhäst men vingar hade då inte jag haft något emot.
th_Pridehstmvingaraugusti2006.jpg

Det där är Luxor, han har inte gått distans, men har meriter så det räcker för en avelshingst ändå.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka