Distansare kring Uppsala!!!

M

Madde71

Imorgon lördag 13 sept mellan 7-ca15 så går det ett långlopp för männsikor på Studenternas IP för människor... De springer 5 eller 10mil på en 2,5km slinga så man missar dem inte om man åker dit för att kolla. Min man Johan Fridlund springer 10mil så åk gärna förbi och hejja på honom ifall ni är i närheten. När han sprang i Hallsberg i juli och Bo hansson kom förbi blev han jätteglad och förvånad och det gick mkt lättare att springa....

Sv: Distansare kring Uppsala!!!

Jag är tyvärr också hemma och kollar internet...med en trött liten Kajsa. upp100km.se
Han ligger 2:a nu så pappa ska nog åka upp och hejja på sista timmen! Vet ni ngn i Uppsala som kan gå förbi och hejja så ring dem!

Han leder nu och har sprungit 55km på 4h35min. Knappt hälften kvar det är nu vi behöver hejja....

Det blev seger! 10 mil med en snitttid 5m20s per km dvs totaltid på under 9h. Han kan rida ganska bra också...så när jag kan få honom att börja med distans då kommer vi få se att en ryttare kan springa bredvid i många mil om så behövs..

ja såg det! Grattis grattis!! :bow::banana:
(skoj med live resultat med så ofta uppdatering! vore nått för oss det :D )

räcker ju om han rider över mål annars :angel:

Roligt att de går så bra för honom. Sunt att han inte väljer längre klasser.
Jag såg ju knasbollarna som sprang (eller till slut linkade) 6 dygn i sträck på ultraveckan i Hallsberg. Det måste ha varit meningen att såna männsikor skulle ha fötts som flyttfåglar, eller nåt.

Grattis till Johan fr Jeanette o Jacob!! Kom över m Kajsa om när du tycker det är dax att börja trimma Kajsa för distansbanorna. Vi har ju en shettis nu, som du vet. Underbar.

Imorgon lördag 13 sept mellan 7-ca15 så går det ett långlopp för männsikor på Studenternas IP för människor... De springer 5 eller 10mil på en 2,5km slinga så man missar dem inte om man åker dit för att kolla.

10 mil på en 2.5 km slinga????? Det måste han ha blivigt helt snurrig av..Tur att man inte arrangerar distanstävlingar på det viset:grin:
Annars Grattar vi stort till duktiga Johan..:bow:Som inte bara är jätteduktig utan antagligen lite lagom envis med :angel:

Shettisgalopp isåfall:d
Idag var hon på Billsta och red ponnyridning 2 gånger på en Thinker och en fjording. Hon deklarerade högt: Mamma nu rider jag på riktigt! (inte bara sitta på Eld och Bella på stallplan det räknas inte längre..)
Hur är det med Timma? Sänd PM

10 mil på en 2.5 km slinga????? Det måste han ha blivigt helt snurrig av..Tur att man inte arrangerar distanstävlingar på det viset:grin:
Annars Grattar vi stort till duktiga Johan..:bow:Som inte bara är jätteduktig utan antagligen lite lagom envis med :angel:

Han tyckte det var riktigt kul för det var massa jippon i parken de sprang runt så han hann med att se konsert med Lotta Engberg (antagligen enda gången han skulle uppskatta det:rofl:)

Liknande trådar

M
Distans Lystring alla bukefalosar i Dalarna!! På lör 12 april 08-20 går ett långlopp av stapeln vid Mellsta camping i Borlänge!!! Det är för...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka