Bilder från simlångsritten

H

harryhook

Jag fotade lite bilder från simlångsritten, jag råkade ställa in fel inställningar mellan varven ena stunden regnade/ åskade det och plötsligt var det strålande solsken, och sedan passa "sina" ryttare gjorde mig förvirrad;)

Hur som helst hittar ni lite bilder här: http://www.meadowmint.se/simlangsritten2008.htm Jag kommer lägga upp fler när jag hinner.

Simlangsritten2008_52.jpg

Sv: Bilder från simlångsritten

Härliga bilder:)!

Åh är så tävlingssugen men det får vänta tills damen känns bra och i fin form!

Vilken härlig säsong annars med ganska bra väder verkar det som på många tävlingar:)

Ahhh jag blir helt till mig av de fina bilderna på Cz, mig o mamma.
Skickar en bamsekram!
// Linda

Vad kul att ni gillade bilderna:)

Jag har lagt upp fler bilder från simlångsritten nu, (bättre sent än aldrig heter det ju;))
Samma länk som i första inlägget, de nya bilderna finns i slutet.

Simlangsritten2008_69.jpg

tackar båda två! Gillar också den bilden:)

Åh, vilka jättefina bilder! Alltid lika kul att titta på vad du har fotat!:)

*kl*
Lite sent påtänkt kanske, men jag har lite egna från Simlångsritten här: http://www.hogdahlfoto.se/ (tryck på Galleriet)

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 867
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 382
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 149
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka