Ramona
Trådstartare
Alltså, jag har ett par klänningar med bar rygg och jag vill verkligen använda dem, men jag hittar ingen bra bh som funkar. Att gå utan bh funkar inte, mina bröst är helt enkelt både för stora och för slappa för en sådan grej. Jag har någon sån klistra-på-variant, men den är ju inte bra. Den drar bara ner mina bröst så jag får hängbröst och då väljer jag ändå bort klänningen eftersom det inte blir bra.
Tejp har jag testat, men jag tycker att det blir så obekvämt och kliar efter ett tag, eller så släpper den så fort jag rör på mig (och svettas). Det måste gå att dansa i klänningen!!
Vad gör man? Någon som har ett bra tips på en bra bh som funkar när man vill ha bar rygg? Att ha en bh ändå som syns är inte ett alternativ, det är ju så fult.
Tejp har jag testat, men jag tycker att det blir så obekvämt och kliar efter ett tag, eller så släpper den så fort jag rör på mig (och svettas). Det måste gå att dansa i klänningen!!
Vad gör man? Någon som har ett bra tips på en bra bh som funkar när man vill ha bar rygg? Att ha en bh ändå som syns är inte ett alternativ, det är ju så fult.