Aktuella ställningar i cuperna??

M

Madde71

Var kan man hitta aktuella ställningar i Norrcupen och Onsala cup?

Sv: Aktuella ställningar i cuperna??

Norrcupen har nog bara haft en delomgång än så länge och resultatet står i senaste Distansryttaren.

Onsala har nu haft 2 deltävlingar (Rimbo var nr 2).
Har för mig att resultatet för Onsala presenterades på Ridsportsförbundets web (distanssidan) förra året, men jag kan inte svära på om det blir så i år också.

Norrcupen har haft lilla vasaritten och A9, finns ställning efter lilla vasaritten på värmlands sida men ej efter tävling nr 2.

Distanryttaren?!? Har det kommit ngt nummer 2 iår? Jag har inte fått ngt och i nr 1 står det inte...

Jupp! Jag har fått nr 2 för i år för ett par veckor sedan.
Kolla upp det med Monica!

Liknande trådar

Fälttävlan Fick syn på att det var terräng på FEI TV och sitter nu och kikar på nations cup, men verkar omöjligt för mig att hitta...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 875
Senast: Habina
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: snöflingor
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 526
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka