Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag åkte visserligen in en vardagskväll, men det var jourtid och agria ersatte snällt, jag fick till och med avdrag direkt på kvällen på kliniken, så jag slapp skicka kvitton.
Beror på vad för ögonbesvär. Men försäkringsbolagen ersätter efter veterinärens rekomendation normalt, så säger veterinären att det ej kan vänta till efter jourtid så ska det ej vara några problem.
De gör de med säkerhet. Jag har åkt in på jourtid med både det ena och det andra som förmodligen hade kunnat vänta till en vardag. Så länge inte veterinären explicit säger att det kan vänta till en vardag så åker jag in om det är något som jag inte vill vänta med. Ögon hör definitivt dit. Jag har inte ens reflekterat över att försäkringsbolaget (jag har också Agria) inte skulle ersätta.
Är det direktreglering du tänker på? Det går i alla fall hos vissa djursjukhus även utanför försäkringsbolagets kontorstid, regleringen görs via dator med de koder veterinären anger istället för en handläggare som gör det.
Nej inte direktreglering jag frågade om, det vet jag att det bara görs under kontorstid hos dem, vad jag hört i alla fall.
Det löste sig kan man säga, då vår lilla klinik inte tog någon extra helgavgift idag.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.