Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Halvägs in i lektionen låste sig ryggen :cry: Så någon studs på böjt spår var bara att glömma. Däremot gick övrig ridning jättebra mot...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Samma häst den här lektionen också, M kändes lite segare/ovilligare än veckan innan. Kan mycket väl berott på att hon brunstar Började...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jättekul när man då får A att rida. A är en: ekonomisk häst (om man är snäll) alt :devil:lat (om man ska vara elak) Övningen gick ut på...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ordinarie vikarien var på släktträff så vi hade en vikarierande vikarie :D Samma övning som sist med tillägget att bommarna på...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min bil gick sönder i går kväll, en slang till dieselreturen antagligen. (så jag spred en 20 liter diesel över vägbanan mellan handen...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev mer bomarbete den här lektionen. Fyra bommar på mittlinjen samt fyra bommar på diagonalen åt vardera håll ut mot hörnen M gick...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eftersom E-L red förra veckan så var det första gången i nya gruppen igår. (Vi delar och kommer rida varannan vecka) Fick S som jag...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ..då kanske jag får något gjort. För om tiden när man bara hade radioreferat att förlita sig till på jobbet var det lättare. Men nu med...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nu är det ju inte en "riktigt" hopp-grupp utan en hopp-inriktad grupp vilket innebär att vi är fullt antal elever (8-10) st. Målet är...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fick just veta att min stora favvo på ridskolan är pensionerad och åkt till Danmark :cry: Visst är han värd sin pension och det känns...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En bild på hästen hon rider på lägret. Ett halvblod på 165 cm, hon som bara ridit storhäst två ggr tidigare ;) Men hon tyckte han var...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ..och det är inte lite nervöst ska jag säga. Man får väl lov hållar tummarna att det går vägen och att han kan sy klart innan semestern.
Svar
0
· Visningar
461
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I två år har vi försökt få kapell-makar ,den sm båtsäljarn anvisade oss, att leverera men det har varit stört omöjligt. Först tappar han...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...att värmen skulle komma, inte NUUUU!!! Sitter i ett bastuvarmt kontorsrum (utan ventilation dessutom) och sliter för att kunna gå på...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vi fick ett brev till firman häromdagen. Det var ett schweitskt par som höll på att bygga ett hus och nu ville ha en speciell typ av...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Två, säger TVÅ ynka som anmärkningar :mad: Höger främre dimljus står för högt (visste inte jag hade dimljus fram :confused: undrar var...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok På små raggsockor. Nu var väl inte den jag red så liten, men endå. När dom dessutom sätter upp ne på en fux med ljus man och svans (min...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern hade en kartong med hårfärg hon inte tänkte använda, så trött på allt som jag var i går kväll hällde jag blandningen i huvet. Så...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Förstod inte riktigt på mamma vad det var, nåt med magen, tryck upp i bröstet, feber och högt blodtryck. Mamma ville absolut inte att...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag och dottern ska ut på 3,5 timmarstur, hur nu det ska gå när man är van sitta max en timme i sadeln :rofl: Vi ska ut på en "van"-tur...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp