Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Jag har nu tröttnad på alla gratis webhotell som lägger ned varannan vecka och funderar på att skaffa mig ett som kanske kostar en liten...
2
Svar
22
· Visningar
3 162
Senast: Betsy
·
O
IT & mobiler Jag håller nu på lära mig våran nya scanner, och jag har lyckats scanna in ett foto, men det blir inte som jag vill ha det, jag vill ju...
Svar
13
· Visningar
1 905
Senast: Tippan
·
IT & mobiler Finns det något program för att spara radioprogram som man lyssnar på via webbradio? (Jag lyssnar på SR med hjälp av RealPlayer.)
Svar
6
· Visningar
2 114
Senast: Butros
·
M
IT & mobiler Att installera ett \'begagnat\' XP Jag har hört illasinnade rykten att ett XP-OS endast kan installeras en gång från originalskivan...
2
Svar
29
· Visningar
4 148
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Jag bor just nu hos en kompis och på sin dator har hon ingen utforskare. Jag visste inte ens att det gick att vara utan det. I vilket...
Svar
10
· Visningar
1 768
Senast: moiran
·
IT & mobiler kl. 22:00-24:00 är mitt internet helt dött, nån som har nån aning om hur man gör så att det fungerar? det fungerar sedan i en timme och...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Formosus
·
IT & mobiler \"menyraden\" längst ner den vägrar att visa ens "start"-knappen, om man tar dit pekaren så visas ett jag-jobbar-för-fullt-timglas inte...
Svar
5
· Visningar
1 978
Senast: Bedeviler
·
C
IT & mobiler Min dator gör mej tokig snart! Den blir alltid slö alternativt helt död... vid samma tidpunker på dygnet när man är på nätet trots...
Svar
9
· Visningar
1 754
Senast: Elftor
·
K
IT & mobiler ...är det att nästintill stortjuta av frustration för att det j*vla bredbandet inte fungerar som det ska? Lång, lång historia... Vi...
Svar
6
· Visningar
1 644
Senast: Bedeviler
·
IT & mobiler :mad: :mad: Aningens irriterande, min kära outlook har bestämt sig för att inte kunna skicka eller svara på NÅGRA mail från/till hotmail...
Svar
15
· Visningar
1 881
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler så här är det: jag har laddat hem en film i avi-format (jaja, avi är bara skit, jag vet) problemet ä alltså att i medeia player kan den...
Svar
4
· Visningar
1 430
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
IT & mobiler Är urdålig på datorer så hoppas nån kan hjälpa mig. Jag vill kolla på en fil som är i Excel format,men jag kan inte se den, istället...
Svar
8
· Visningar
2 298
Senast: Black_Cherry
·
O
IT & mobiler Finns det någon kod för en random ljudeffekt? Som det t. ex. är på www.lordoftherings.net (flashsida iofs). Säg att man har 5 olika...
Svar
2
· Visningar
1 429
Senast: Omnia
·
M
IT & mobiler Hur gör man en färgbild svartvit? I t.ex. Microsoft Photo Editor?
Svar
3
· Visningar
1 700
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Jag har precis bytt dator och nu har jag fått en konstig upplösning när jag är inne på internet. Det verkar som om det är alldeles för...
Svar
13
· Visningar
1 694
Senast: Tuffingen
·
IT & mobiler Det är så här att jag har en kompis som jbbar på hunddagis, och dom anlitade för et ttag sedan ett företag som byggde en hemsida åt dem...
Svar
7
· Visningar
2 234
Senast: loveponies
·
IT & mobiler går det att återskapa den då? :confused: Jag har liksom en diskett som är relativt flitigt använd, den är inte full, och nu håller den...
Svar
17
· Visningar
1 696
Senast: sussisus
·
S
IT & mobiler Jag har lagt upp en ny sida: http://medlem.spray.se/hoppaner/amistam.htm Och...tja... ni kan ju se själva att det blivit fel. Men om...
Svar
13
· Visningar
1 764
Senast: Spider84
·
IT & mobiler kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?
Svar
9
· Visningar
1 869
Senast: pajaztar
·
S
IT & mobiler Man kanske inte ska skratta egentligen, alla är vi ju barn i början, men jag kunde då inte hålla mig för asflabb: Köpes
Svar
9
· Visningar
1 807
Senast: Bedeviler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp