Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

Sv: Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

Jag visste inte att vi hade bestämt en tid :D

Nu är vi tillbaka i alla fall, det blev ca 16 km och 3,5 timmar på bohusleden! Perfekt med kaffestuga på halva vägen :D

herrejesus vad duktiga vi var eller! Lille herrn ligger här och gör extremt lite väsen av sej haha!!!

Jag älskar att det låg en hundsport hemma i min hall när jag kom in, där det stod "dags för härliga höstpromander" :D:D:D

Åh, är allt lite avundsjuk... nästa gång hoppas jag att vi kan följa med!

Haha, kan trösta dig med att det regnade hela vägen;) Får rodda ihop en till träff snart nu tycker jag!

Men Glimfeather, häng på oss imorgon vid härlanda tjärn då? :p

Men Glimfeather, häng på oss imorgon vid härlanda tjärn då? :p

Hon jobbar imorgon:( Har redan tjatat lite;)

Men jag tycker vi får rodda nåt på Tjörn någon gång, det är så fin natur där och jag törs tom ha min virrpanna till jaktidiot lös där utan staket så det är perfekt! Går ju bussar även om det tar en evighet, annars kan vi hyra en minibuss så kan jag köra hela gänget;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 179
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 207
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 876
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka