Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

Sv: Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

KL

baaaajs. jag har ingen hundvakt på lördag kväll. så troligtvis måste jag åka till uddevalla och lämna lillkillen på lördag.. och hinner nog inte både promenera och åka till uddevalla =/

Om han inte äter katter kan han få vara här. Jag och kirsty kommer nog ligga i soffan hela kvällen och halvsova så en liten Gand har vi plats för;)

haha men tänk om han kissar på nånting!! Lilla stressmongot... har du några hundblöjor???:D

nä men han kan skvätta när han är borta, och det är ju inte så kul för den som passar honom... ju =)

Det finns ju sånna tarsanbrallor för skvättisar! :rofl:

hehe, sålänge katten är hundvan brukar det gå bra, det är när dom springe riväg hela tiden som det är så roligt :p

ååh hade ju vart perfekt och helt supersnällt av er båda. men vill ju inte utsätta er för onödigt lidande ifall han skulle pinka på något =P även om han gillar sitt koppel rätt mycket och inte klagar om han har det på sej inomhus =P

Tarsanbrallor:
6107991638.jpg

http://www.blocket.se/vi/18515563.htm?ca=11_s

nä men jag fick inge svar? Jag är online men "visa som offline"... Måste jag gå online för att du ska våga skriva?;)

hahaha såna MÅSTE han ju ha!

tidigare har jag satt på han gamla uttjänta trosor =P skitfint!!!

men ja om någon vill ha honom så får ni gärna ta han asså =P Han brukar sköta sej sålänge man håller ett öga på han och kanske avgränsar ytan lite.
Hade ju vart skönt att slippa åka till uddevalla bara för att kunna gå på krogen en kväll liksom haha =P

Jag är rätt sugen på att följa med. Blir det kl 10.00? och vart samlas vi? gärna en vägbeskrivning då jag inte är så jättekänd med kungälv. Kanske tar jag med två kompisar och deras hundar...

Appropå hunden som behöver hundvakt eller ta sig till Uddevalla, Ev kan jag ta med hunden tillbaka till Uddevalla eftersom jag bor där:idea:

ooh tack för omtanken, men snälla haukur skall ta sej ann det lilla monstret =D

*bläk* Bror kommer hit i helgen på påhäls. Har med sin tjej.... Ska försöka aktivera dom med något så jag kan smita iväg men jag är inte 100.:( Men jag ska prata med honom i em så vet jag ikväll.

Och jag är inte tillbaka förrän på eftermiddagen på lördag så vi kan inte följa med. Cerberus ses gärna en annan dag dock. Speciellt om det finns inhägnader inblandade i bilden. ;)

Hej alla!

Det blir ändring i planeringen. Jag måste rycka in på jobbet hela lördagen, emn Haukur och jag kommer träffas på fredag i stället, samma tid samma ställe. De som vill och kan får naturligtvis hänga på :)

Tyvärr kan vi inte fredagen, men vi följer gärna med på hundpromenad någon annan gång.

Om det är någon som har tänkt att promenera på lördagen iaf så hoppar vi det den här gången. Ska på releaseparty på fredagen i Gbg, visserligen ska jag köra, men kan ju bli rätt sent ändå.:p

jag och gand kan lika mycket på fredag =D

Kan vi kanske få åka snålskjuts med dej då haukur??

Det går bra det! Tror det tar ca 30 min från göteborg till Kareby (jag brukar i och för sig alltid bli sen till dejter med emelie så jag borde väl beräkna en timme;)) så vi kan ju åka vid typ 9.20-9-30.

tycker jag låter bra =) ska ställa in mej mentalt på att vara färdig kl 09:15 då haha..

Och tänkte på lördagen, så är det helt ok om du inte vill vara hundvakt, nu när du har besök o allt =)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 179
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 207
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 876
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Vad heter färgen?