Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

Haukur

Trådstartare
Någon som vill hänga med på hundpromenad på bohusleden på lördag? Vi utgår från kungälv och traskar en bit med vovvarna. Matsäck kan vara en smart plan. Någon som är intresserad? Glimfeather är stigfinnare.

Sv: Voffepromenad Bohusleden, Kungälv

Jag bor precis utanför kungälv. Hade jag haft kvar min jycke hade jag väldigt gärna hängt på.

Jag bor precis utanför kungälv. Hade jag haft kvar min jycke hade jag väldigt gärna hängt på.

Du får följa med utan hund också om du vill;) Du kan få låna ett koppel av mig om du vill ha nåt att hålla i:D

Vi skulle kunna följa med om det är på förmiddagen, mitt på dagen nån gång. Ska för en gångs skull ut på kvällen om vi ska träffas redan kl 16 hehe =)

Ja på dagen är det tänkt, vi vill ju inte vara ute när det är mörkt;)

Vi har inte sagt någon tid men jag har stallet på morgonen men borde kunna vara i kungälv vid 10 ungefär.

jag tänkte vi kunde hänga på denna gången faktiskt om jag inte ska jobba. Men det blir kanske bara Tulla och jag då, Kimi har "slagit" upp trampdynorna på frambenen. Pratade med Emelie idag och vi sa att vi tar väl en rejäl runda i sånna fall, gå typ 1,5 timme, stanna, äta matsäck, gå ca en 1,5 timme till, och att ev Emelies mamma hämtar upp oss sen?

Ska jag inte spåra så kanske jag hänger på med nån av hundarna.
Det är lättast med rottisen som är relativt väluppfostrad men det är vrålapan som behöver träningen...

Meh, Kirsty som är kär i Kimi, hon säger att han får ta dojor på och komma med ändå;)

escodobe: Ta med vrålapan också så kanske min slipper se mest ouppfostrad ut när hon studsar fram:angel:

Om någon behöver skjuts från Göteborg kan jag ta med en person med fullstor hund i bilen om hunden klarar av att sitta i baksätet med min. Annars kan jag ta med max max två personer med knähundar.

Halloj. Vi utgår från kareby typ. Jag kan ta fyra extra personer i min bil, kan hämta i kungälv om det är så.

Jag har stor bil och kan dela av buren så det får plats hundar också.

Senast ändrad:

Åh, typist. Jag och Cerberus vill jättegärna med men jag tror inte jag hinner tillbaka. Jag ska på läger med en massa ungar från fredag till lördag. Men jag ska kolla upp när jag beräknas vara tillbaka i stan. :)

Ta med båda så kan du ju ge rottisen till hundlösa doglover;)

Han är trevlig men jag lämnar inte över kopplet till nån som jag är 100% säker på klarar av honom. Vill han så promenerar han iväg med husse 100kilo och jag lämnade över kopplet till en tjej som tävlar höga klasser lydnad med sina hundar och hon flög efter honom som en vante.:o

Vrålapan har ju sina issus som jag vill passa på att öva på när jag träffar främmande så honom kan jag inte gärna lämna över för då försvinner poängen.
*hmm* får fundera på saken:D
Jag är lite löjlig med mina hundar och hundvakter. Jag har svårt att ens se husse gå med dem, för jag vill korrigera både hund och husse.

Får se hur mitt tålamod är så kanske jag tar med bägge. Men jag lämnar inte besked innan jag vet hur det blir med spåret på lördag.

kl

Och jag ska tydligen gå M2 utb hela helgen på klubben... Men jag ska ta reda på tiderna för det, för jag tror inte det är heeela dagarna.

KL

baaaajs. jag har ingen hundvakt på lördag kväll. så troligtvis måste jag åka till uddevalla och lämna lillkillen på lördag.. och hinner nog inte både promenera och åka till uddevalla =/

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 179
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 207
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 876
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?