Vilken Hund Är Du?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 92
  • Visningar Visningar 5 260
Sv: Vilken Hund Är Du?

Engelsk Bulldogg, vilket passar bra då det är en ras som intresserad mig i 12 år . Ska ha en "bulle" någon gång i mitt liv :love:

blev en cocker spaniel , förstår inte hur men iallafall ;) hade ju vart trevligt om man blev en schäfer eftersom min stjärna är en:)

En Cocker Spaniel blev jag lite ironiskt då min bästa väninna har 2 stycken=)

Jag blev en engelsk bulldog. Jag gillar verkligen den rasen, någongång ska jag ha en. :)

Jag gjorde ett engelskt test för något år sedan och då var jag en keeshond enligt det testet. Enligt det här testet är jag en cocker spaniel. Ja, jag gillar ju spanielhundar och har själv kooiker och den finns ju inte med bland alternativen. :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 334
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 663
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 393
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka