Vilken Hund Är Du?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 92
  • Visningar Visningar 5 260
Sv: Vilken Hund Är Du?

Jag blev också berner sennen... Har själv en labrador.

Jahg blev oxå en mops o ursäkta om det kommer fel svar nu nån gång, e ny här o "testar runt":rofl:

Jag blev en Grand danois, passar mig utmärkt då jag avgudar denna ras...Blir en sen när allt e fixat;)

Grand danois är en stor, hög, uthållig och kraftig hund. Den är intelligent och mjuk, men också modig. En grand danios är vänlig, kärleksfull och trogen mot sin familj - i synnerhet mot barn. Grand Danois har ett stort behov av kroppskontakt med sin ägare och kan sitta i timtal i med huvudet i knät för att bli klappad. Dagens grand danois är en okomplicerad hund som inte har specifika aktivitetsbehov som måste tillfredsställas. Den behöver inte valla, jaga eller träna avancerad dressyr för att leva harmoniskt. Den behöver dock god omvårdnad, sällskap och promenader. Grand danois är vänlig till sin natur, den vill ha kroppskontakt och kan ligga länge länge med huvudet i matte eller husses knä och låta sig bli klappad. Grand danois älskar att ligga i sängen gotta sig och tror gärna att den är en knähund.

Engelsk Bulldog! Verkar faktiskt vara en trevlig ras! :D

jag vart en cocker spaniel. vilket ju egentligen var det närmaste jag kunde komma min ras (kooikerhondje) :idea:

Haha. Jag är en cocker spaniel. Tja, de är ju inte helt hemska iaf. :)

Jag blev golden retriever och jag har ju en golden retriever:love: så det passade ju bra!;)

haha! kul grej, men jag blev en mops:confused:
men dom är ju iaf skit söta vovar:love:

Engelsk bulldog ;)
Visserligen stämde deras beskrivning ganska bra in på mig, men har aldrig tänkt på mig själv som en sådan hund.

Blev en cocker... inte precis favvorasen :crazy:
Men.. fanns ju inte så många kul raser, så testet får underkänt av mig :p (mest för att jag blev en trist cocker... :devil::D)

Jag blev tydligen en mops.. Lite komiskt med tanke på att jag kryssade i att jag inte gillar barn och de inledde texten om mops med:
"Mopsen är barnvänlig, livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens. Den passar bra med barn och andra husdjur."

Alltså.. jag förstår INTE hur den kunde välja Mops utefter det jag svarade... (kollade igenom hela texten nu) :confused:

JRT - och jag fifflade inte ens med frågorna!

Kanske ligger något i vad min man säger om liknelserna mellan mig och min lilla ... skrutt ....

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 334
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 663
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 393
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka