Vilken Hund Är Du?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 92
  • Visningar Visningar 5 260
Sv: Vilken Hund Är Du?

blev en cocker spaniel... väldigt lustig test, tycker jag :)

kl.

jag blev en golden. passar mig nog rätt bra faktiskt ;)

Jag är en bullmastiff. vad nu det är. men jag läste om den och det verkar stämma på mig. Kul test!

Jag blev också en cocker spaniel! när jag läste den lite längre beskrivningen så måste jag säga att det passade inte. Jag ÄR helt enkelt en sån person/hund! haha:bump:

ha ha jag blev också en cockerspaniel. och här sitter man med två russlar och två labbar----tydligen helt fel.:eek:

hi hi...jag blev också en cocker spaniel...:D

Både jag och min kille blev Bullmanstiff lite komiskt eftersom våra svar var olika.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 338
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 663
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 393
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka