Vilken Hund Är Du?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 92
  • Visningar Visningar 5 260
Z

Zita

Gjorde en test på nätet för ett tag sen. Testet gick ut vilken hund man var. Jag besvarade ca 10 frågor och fick reda på att jag var en Engelsk bulldog. Hur dom är vet jag inte alls, men då är jag väl en bulldogga. Trodde jag skulle bli en schäfer som jag älskar. Men nu, nu har bulldogen blivit en av favoriterna. Kul med såna tester. Man får upp ögonen på ett och annat, sen om det bara är nys, skit samma. Jag hade i alla fall roligt den stunden.

Sv: Vilken Hund Är Du?

Nej jag kommer inte ihåg. Det var några veckor sen, kan ha varit någon dagstidning. Kanske någon annan som vet. Jag ska kolla, hör av mig om jag hittar det.

Jag är en Golden Retriever. Passar mig jättebra då det är en sån jag har!

vad är det för adress dit då? gokvalls.se var det iallafall inte kan jag meddela..

tack,

jag blev bullmastiff.. dock fans det ju bara 6-7 olika hundraser man kunde bli, ingen intressant heller.. :(

Blev också bullmastiff. Hade väl hoppats på en smäcker vinthund eller nåt ....men men

Jag blev Golden retriver !! :)

Det trodde jag inte, trodde mera någon sällskapsras.
Men golden är goa o glada, så jag är nöjd! :) :)

hm... jag gjorde testet igen fast jag svarade tvärtom Gisssa vad jag blev? jo en bullmastiff..

Jag blev en cocker spaniel den här gången, förra testet blev jag en bulldog.:D

En riktig bekväm person som gärna slöar i soffan med andra ord.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 334
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 663
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 393
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka