vf framknä känns inte som det högra..

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lisaaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 612
L

Lisaaa__

Hej!

Har upptäckt att min häst vf är mjukare och som en liten "grop" i det tillskillnad från hf knä. Han har gått orent i form så vi var till vet och konstaterade att han hade sträckt en led och ligameneten runt. han har dock inte blivit återställd så nu har vi ny tid hos vet. Är de urkalkningar ?? :'( åh, jag blir så orolig. Men det är i alla fall så det går inåt i vf när man känner på ett ställe, de är som en liten bula inåt. På hf känns det hårt och fint, men som sagt på vf mjukt och som en grop. Snälla skriv vad ni tror de kan vara eller har vart me om de ... alla svar är välkomna

Sv: vf framknä känns inte som det högra..

ingen som har ngt förslag? :P

Sv: vf framknä känns inte som det högra..

Det bästa är nog att inte ta ut något i förtid. Vänta tills du röngtat hästen i klinik :)
(För det var väl det du hade tid till?)

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 211
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
6 065
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 901
Senast: skuggi
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka