Vattengympa för "dräktiga"

Status
Stängd för vidare inlägg.

skogstomten

Trådstartare
Är det några som har gått på det?
Fick erbjudande om det men känner mig lite :o
Har aldrig testat vattengympa förr, men jag är ju ett blötdjur så det borde ju passa.

Vad har ni för erfarenheter av sånt?
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Jag var aldrig på vattengympa, men var och simmade en del.
Dels var det skönt för motionen skull.
Dels var det skönt att man för en gångs skulle fick känna sig smidig och "fjäderlätt" :angel: :D
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Så att röra sig i vatten borde vara trevligt då ialla fall?
Låter ju verkligen så.
Får nog testa då vore klu att göra något ialla fall.
Simmar jag så säger det *boijng* i ena höften så det tror jag jag låter bli, synd för annars gillar jag att simma också. :D
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Jag gick på Magplasket i Gbg när jag var gravid första gången. Blev lite besviken, för det var knappt nån gympa alls, utan mest avslappning. Visserligen var det trevligt, men jag hade nog velat kämpa lite mer först. Men när man är stor som ett hus är det underbart att sjunka ned i 35 gradigt vatten och känna sig fjäderlätt! :)
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Jag gick på helt vanlig vattengympa under min graviditet. Undvek hopp med benen isär etc, gympaledarna var jättebra på att säga ifrån vilka övningar jag skulle låta bli. Sen känner man lite själv vad man klarar av. Jag simmade en hel del också, det är skönt att känna sig viktlös ett tag! :D
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Oki, skönt men kan riskera att vara för slappt?
Ja tur att man får testa en gång innan man binder upp sig.
Känns det för slappt får man väl hitta på något annat.
Fast varmtvatten lät ju ljuvligt, särskilt när det är 9 grader i köket när man knallar ner på morgonen :eek:
 
Sv: Vattengympa för "dräktiga"

Kanske får testa vanlig då om det känns för trist med den för magar. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn 7-åringen har en orolig period. Drömmer mardrömmar, hör jobbiga/läskiga ljud (oklart om hen är vaken eller inte), vill sova hos oss...
Svar
1
· Visningar
396
Senast: Tassa
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 687
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp